Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 12. tammikuuta 2021

Totuutta minä tahdon

2 Kor. 6:1 - 4

Tänä päivänä on todella tärkeää pysyä rakkaudellisissa kommenteissa, ettemme loukkaa tahallamme toisia.

Näinä päivinä tarvitaan suurta kärsivällisyyttä myös täällä Facebookissa, vaikka monesti tunteet tahtoo ottaa vallan. Koska monet vääryydet ja jopa valheet synnyttävät kiivautta puolustaa totuutta.

Jumalan sanan totuus on meidän ainoa motiivi kertoa siitä.

Tämä aika on paha, jossa pimeyden vallat yrittää saada ihmisiä uskomaan valheeseen.

Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä. 2. Korinttilaiskirje 6:2

Tänäänkin on olemassa pelastuksen päivä! Sitä tarjotaan jokaiselle, joka ei vielä ole ottanut vastaan totuutta.

Sillä Sana sanoo: Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Johannes 14:6

Ei kommentteja: