Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

maanantai 8. tammikuuta 2018

Profetia, unia Suomi

Finnish Translation 6.1.2018
Prophet Charlie Shamp

Hyvin aikaisin tänä aamuna minulle tuli Herran sana Suomen kansasta.
Herra puhui minulle, että Suomen kansa on äkillisen Pyhän Hengen vuodatuksen partailla. Suomeen lasketaan (vapautetaan) sen historiassa ennenkokematon Pyhän Hengen herätys ja se tapahtuu yhtäkkiä!
Näin hengessä kuinka Raamatun pyhä kirjoitus (Apt 2:2-4) roikkui kansakunnan yllä käden muotoisesta pilvestä:
”Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.”
Jumala lähetää uuden kohahduksen taivaasta, valtavan herätyksen kaatosateen, joka saa maan vapisemaan.
Kuulin, kuinka Herra julisti Suomen ylle: "Laitan uuden laulun kansani suuhun, ylistyslaulu nousee kansan sydämen syvimmästä osasta.
Monet näkevät minut kasvoista kasvoihin ja he panevat luottamuksensa tähän uuteen osoitettuun (tai annettuun) armoon.”
”Minä avaan heidän huulensa ylistämään kiitoksella nimeäni, ja he palvovat minua kuin muinaisina päivinä "
Minä näin, kuinka presidentti Sauli Niinistö valittiin uudelleen toiselle kaudelle johtamaan Suomen kansaa, koska Jumala on hänet siihen profeetallisesti asettanut.
Hänen toisella kaudellaan tulee tapahtumaan voimakas Herran kohtaaminen, jonka johdosta hänen sydämensä palaa ilmiliekeissä Herran asioiden puolesta.
Se asettaa kansaan voimakkaan halun palata Herran luo.
Kuulin Herran sanovan: "Lapsen syntymä on merkkinä uuden päivän aamunkoitosta Suomessa. Vauvan syntymä on merkki siitä, että laajennan ja kasvatan valtani kunniaa kansan keskuudessa.
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas.
”Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.”
Sillä Suomi laulaa Poikani voimasta; kyllä, sinä iloiten laulat Hänen rakkaudesta, kun kansa nousee kohti minun aamunkoittoani.
Sillä Kristus on ollut sinun linnoituksesi ja turvapaikkasi, kun kansalla on ollut menneinä vuosina ahdistusta. Kuuntele minua Suomi, asun korkealla ja pyhällä paikalla mutta
jolen myös katuvien ja nöyrämielisten kanssa nostaakseni heidät ja uudistaakseni heidän katuvat sydämensä. Kutsun sinua Suomi, syvempään suhteeseen kanssani.
Minä lähetän kirkkaudestani valon ja sanani totuuden vetämään sinut lähelle minua. Minä johdatan sinut pyhälle vuorelle ja asuinpaikalleni, jonka minä olen varannut sinulle.
Rukouksen alttari täyttyy liekeistä ja väkevästi ylistävistä ihmisistä.
Sinä poistat vieraat jumalat ja epäjumalan kuvat Herran temppelistä, niinkuin kaikki väärät alttarit, jotka on rakennettu Herran huoneen vuorelle, sinä heität ne alas.
Sinä valmistat rukouksen ja ylistyksen alttarin tuleville sukupolville, jotta he voivat nähdä. Ihmiset kokoontuvat päiviksi koroittamaan nimeäni, myös öinä ja päivinä he kokoontuvaat yhteen.
Herätys, Hengen vuodatus, järisyttää maata pelastumisilla ja ihmeillä.
Valmistaudu taivaan sateelle, sillä tulee herätys, joka pyyhkii pois kaikki aiemmat kiput. Herran voima on esillä ja moni todistaa, että kirkkaus lankeaa maahan kuin sade.

Prophet Charlie Shamp

*********************************************************************

Sunnuntai 27.8.2000
Eijan Näky:
JEESUS
Tämä nimi korotetaan kaikkia muita nimiä korkeammaksi täällä ja pian!
Koska uskovat ovat ottaneet minun sanastani vaarin,
Ovat ennalleen asettaneet minut omissa sydämissään, maksaneet
Ja tulevat maksamaan tästä hinnan!

Presidentti eduskunta hallitus yliopistot

Lähetystöt tiedekunnat valta Kirkko

yritykset nokia sonera pankit telia Masayards

Enso kaikki kaikki kaikki kaikki kaikki kaikki

HELSINKI

*******************************************************************

3.12.2005

Uni, Ensin satoi vettä rankasti ja tuuli puhalsi vaakasuorassa tasossa. Sen jälkeen etelästä alkoi tulla tulipalloja, jotka lensivät pohjoista kohti
Asuntomme yli. Katselin ikkunasta ja ihmettelin, etteivät ne pudonneet maahan.
Jonkun ajan kuluttua tulipallot alkoivat tulla takaisin viuhkan muodossa ja niistä tippui tulta ympäriinsä sytyttäen maan tuleen. Vaikka oli juuri satanut kovasti vettä.

Hengessä kävin siellä missä tulipallot olivat kääntyneet ja tuli oli muokannut maan. Maa oli aivan kuohkeaa, johon on helppo kylvää siementä.
Herättyäni kyselin Jumalalta: Mitä tämä merkitsee? Sain vastauksen Luuk.12:49


12:49 ”Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! ”


Eli Jumalan tuli alkaa tulla koko Suomen ylle ja herätys on tuleva voimalla.


5.12.2005

Uni, jossa vesi virtasi tulvimalla mäkeä ylös ja alas joka paikkaan. Se kasteli jalat märäksi, sillä ei ollut kuivaa paikkaa missään.



Ei kommentteja: