Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 21. maaliskuuta 2017

Taistelu on Jeesuksen

Ylistän Herraa , hallelujaa!


Kunnian Kuningas, Jeesus Kristus!

Hän on minun Pelastajani, hän on minun Vapahtajani, hän on minun Kuninkaani, hän on minun Parantajani, hän on minun Rauhani.

Ps. 18:3 Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni,

Luuk. 1:47 ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani;

Ps. 5:3 Kuuntele huutoni ääntä, minun kuninkaani ja Jumalani, sillä sinua minä rukoilen.


2 Moos. 15:26 Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi."


Joh.14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.


Jumala hyvä on!


Joh. 15:13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.


Jumala on rakkaus ja Hän antoi ainoan Poikansa Jeesuksen Kristuksen kuolemaan meidän puolestamme.



Sinun suuruutesi Herra mykistää minut!
Tämä ainutlaatuinen maailma, jossa elämme. Kaiken olet luonut ja suunnitellut. Kaiken olet tehnyt kauniisti.

Jokaisen ihmisen sinä Herra olet kutsunut omaksi lapseksesi,
mutta meille jokaiselle on annettu oma tahto ottaa tämä armo ja rakkaus vastaan.
Ketään ei pakolla pelasteta. Mutta kysynkin sinulta hyvä lukijani, joko olet ottanut tämän rakkauden vastaan elämääsi?
Nyt kannattaa päättää ja tunnustaa syntisyytensä ja sanoa: Jeesus tule sydämeeni, anna anteeksi syntini.
Kiitos, että kuolit puolestani.
Täytä minut Pyhällä Hengellä! Kiitos, että saan olla sinun omasi.

Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apostolien teot 4:12 FB38

Ei kommentteja: