Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 24. syyskuuta 2016

Elokuu 2017 Maldonado Suomeen!


Maldonado tulossa Suomeen syksyllä 2017 paikkana Tampere Missiomaailman järjestämä konferenssi



TV7 ilta Hämeenlinnassa 1,11,2014 puhe Pastori Mika Jantunen
Videolla puhuu myös alkupuolella vaimoni Eija Kärkkäinen. Tämä video oli tullut nyt parin vuoden jälkeen tuonne facebookin puolelle Hannu Peltolan toimesta.

Hes. 34:12 Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.

Luuk. 15:4 "Jos jollakin teistä on sata lammasta ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää erämaahan ja mene etsimään kadonnutta, kunnes hän sen löytää?
15:5 Ja löydettyään hän panee sen hartioillensa iloiten.
15:6 Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut.'
15:7 Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.



Ei kommentteja: