Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

maanantai 5. syyskuuta 2016

Kello käy uutta aikaa

Mielenkiintoista aikaa me elämme.

Muutettuamme Rajamäelle, meidän yksi merkittävä kello heräsi eloon. Olin saanut sen 50 - vuotislahjaksi omilta sisaruksiltani. Mutta kello herkesi näyttämästä aikaa muutama ehkä 4-5 vuotta sitten. Kellossa pyöri ainoastaan enkelit. Vaihdoin patteria kelloon, että edes nämä kivannäköiset enkelit pyörii siinä edestakaisin.
En raskinut kelloa hävittääkään, vaan pidimme sitä kirjahyllyssä. Mutta täällä kun purimme matkatavarat pois laatikoistaan ja asetin kellon hyllyyn se toimi siinä niinkuin ennenkin.
Mutta kellon ollessa 17.05 kello lähti muuttopäivänä käyntiin ja on pysynyt oikeassa ajassa siitä lähtien.

Uusi ajanjakso on siis alkanut ja kello käy edelleen kun kuukausi on asuttu täällä.



Pidämme kellon käyntiin lähtemistä merkkinä Jumalalta, olemme oikeasssa paikassa oikeaan aikaan.

Sef. 3:20 Siihen aikaan minä tuon teidät takaisin - siihen aikaan, jona minä teidät kokoan. Sillä minä teen teidät mainehikkaiksi ja ylistetyiksi kaikissa maan kansoissa, kun minä käännän teidän kohtalonne teidän silmäinne nähden; sanoo Herra

Hagg. 2:6 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Vielä vähän aikaa, ja minä liikutan taivaat ja maan, meren ja kuivan.


Juudan Leijona valvoo Suomea.


Suomi on ja pysyy Jumalan suunnitelmissa. Hän valvoo kansaa joka siunaa Israelia.
Ps. 33:18 Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,

Ei kommentteja: