Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 10. lokakuuta 2013

Muutoksen uudet tuulet

Uudet tuulet puhaltavat täydellä vauhdilla - sen tähden myös sivuni uudistuivat!

Jes. 43:19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

Ilm. 3:7 Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.

Ilm.3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani


Ovi on avautunut hedelmälliseen työhön, jossa saamme palvella niillä lahjoilla, mitä Jumala on meille antanut. Ja pyyntömme on vielä se, että anna väkevä Pyhän Hengen aaltosi tulla koko Suomen maahan sekä kaikkialle maailmaan, jossa sairaat paranevat ja ihmiset vapautuvat kaikenlaisista sidoksista, jotka heitä pidättelevät palvelemasta elävää Jumalaa ja ennenkaikkea pelastuvat! Täytä Pyhällä Hengellä ja tulella!

Kirkkauden ilmapiiri vallatkoon elämämme jokaisena päivänä ja hetkenä niin, että jokainen ihminen saa kuulla evankeliumin ilosanoman. Sillä Jeesus sanoo sanassaan: Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankelimia kaikille luoduille. (Mark. 16:15)
Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Kol. 1:23 jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.


Minun toinen nimeni on Paavali, joten tämä sana sopii myös minulle, (Kol.1:23)

Blogini sivuilla nimenä on Pyhän Hengen tulva. Sen tähden koska muutamia vuosia sitten näin näyn, jossa Pyhän Hengen tulva pyyhki Suomen yli valtavana aaltona.

Unia ja profetioita:

Näin unen, jossa oli suuri tulva tulossa. Mutta tulva oli padottu omatekoisin estein. Pato oli valmistettu omatekoisilla asioilla. Monenlaisia asioita oli, jotka estivät tulvan tulemista.
Herra puhuu tästä, että meidän tulee jättää kaikki omatekoiset valmistelut herätykseen. Ei Herra anna herätystä, jos me omilla teoilla ja omilla vaikuttimilla yritetään saada herätystä aikaan. Herätys tulee vain ja ainoastaan kun me etsimme Herran kasvoja! Ja annamme virran vapaasti tulla, niin kuin Hän haluaa. Laitetaan pois kaikki omat pyyteet, omat tavoitteet ristille. Annetaan Pyhän Hengen vaikuttaa elämässämme. Puhdistaudutaan kaikesta omatekoisesta. Annetaan virran virrata vapaasti. Järvenpäässä 27.9.2006 Kari Kärkkäinen

10.9.2006 profetioita: Tulet olemaan työssä ja uusi profeetallinen voitelu tulee olemaan työssäsi, Sana aukeaa uudella tavalla, auktoriteetissa. Sinulla tulee olemaan tiimi, joka on todella kanssasi jne.


No, sellaisia unia ja profetioita, mutta aika näyttää miten kaikki menee. Uskon kuitenkin siihen, että herätys on jo alkanut!

Ei kommentteja: