Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

perjantai 25. lokakuuta 2013

Miksi Haluan Seurata Jeesusta ?

Julkaistu 28.02.2013

Todistus: Jaakko Kuoppasalmi
Miksi Haluan Seurata Jeesusta ?
& Ajatuksia aiheeseen liittyen.


Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Joh. 11:25-27
25Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
27 Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."
Luuk. 11:9 Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.10 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.


Jos kuolisit nyt, niin tiedätkö varmasti meneväsi taivaaseen?

Kerron sinulle mitä Raamatussa tästä sanotaan. Siellä sanotaan, että:

Kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla, ja että synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme. Raamattu sanoo myös, että jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.

Jumalan iankaikkisen elämän lahja on
sinua varten tänään. Voit hyväksyä sen
rukoilemalla näin:

Sano tämä rukous ääneen:

JEESUS TULE SYDÄMEENI. ANNA SYNTINI ANTEEKSI. KIITOS, ETTÄ KUOLIT PUOLESTANI. USKON, ETTÄ NOUSIT YLÖS KUOLLEISTA JA ETTÄ TULET JÄLLEEN TAKAISIN MINUA VARTEN. TÄYTÄ MINUT PYHÄLLÄ HENGELLÄ. ANNA MINULLE HÄTÄ SIELUISTA. JA NÄLKÄ SINUN ASIOITASI KOHTAAN. OLEN NYT PELASTUNUT, OLEN UUDESTISYNTYNYT, OLEN SAANUT ANTEEKSI JA MATKALLA TAIVAASEEN, KOSKA JEESUS ASUU SYDÄMESSÄNI. KIITOS JEESUS!



Kun pyysit Jeesusta sydämeesi ja antamaan sinulle anteeksi, Hän kuuli sinua ja teki sen. Jumalan palvelijana julistan kaikki sinun syntisi anteeksi annetuksi. Muista aina kääntyä Jumalan puoleen eikä pois Hänestä, sillä Hän rakastaa sinua ja Hänellä on hyvä suunnitelma elämällesi.

Vaimoni todistus:

Tutki asiaa tarkemmin tästä linkistä

Ei kommentteja: