Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Uutisia

Ajantasatietoa Israelista:
Tästä linkistä saat tietoa Israelista. Gavriel Eskel kirjoittaa blogia.

Tänään kävimme poimimassa vadelmia Keravalta - ihan mukavasti niitä saimme pakkaseen. Poimimme myös mustikoita, jotka olivat suuria mollikoita - ei niitä raaskinut sinne metsään jättää. Saimme mustikkapiirakkaa kahvin kanssa nautittavaksi.

Elokuu alkaa huomenna ja uudet tuulet puhaltavat tulevina päivinä - emme vielä tiedä tarkalleen mitä, mutta uskon näin tapahtuvan. Herra tekee uutta!
Jes. 38:7 Ja tämä on oleva sinulle merkkinä Herralta siitä, että Herra tekee, mitä on sanonut:
2Sam. 22:21 Herra tekee minulle minun vanhurskauteni mukaan; minun kätteni puhtauden mukaan hän minulle maksaa.
Ps. 17:1 Daavidin rukous. Kuule, Herra, minun oikeata asiaani, tarkkaa minun huutoani, ota korviisi minun rukoukseni, joka ei lähde petollisilta huulilta.
5Moos. 28:13 Ja Herra tekee sinut pääksi eikä hännäksi; sinä aina vain ylenet etkä koskaan alene, jos tottelet Herran, sinun Jumalasi, käskyjä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, että ne tarkoin pitäisit.

Luottamus Herraan Jeesukseen Kristukseen, vie elämää eteenpäin. Hän on kaiken alku ja loppu. Hänessä - Jeesuksessa meillä on kaikki!
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta
Ef. 2:8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja.
Room. 8:2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
1Joh. 5:20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.

Ei kommentteja: