Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 21. heinäkuuta 2012

Ihanaa maisemaa saa katsella kun käy lenkillä. Täällä on muutenkin tosi hyvät lenkkeilymaastot ja riittävästi erilaisia vaihtoehtoja. Ja erittäin hyviä puutarhamansikoita tarjolla Koivistoisen marjatilalla, Koivukylässä. Jumalan armoa se kaikki on, kun saa kulkea Hänen johdatuksessaan. Jumalan armosta puhuu myös Jani Liukkonen TV7 Plus-kanavalla. 1Kor. 15:10 Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani. Ja niin kuin Paavali sanoo: 1Kor. 3:10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa. Armon varassa on kaikkein parasta kulkea tämä ajallinen matka, jonka Jumala on meille lahjoittanut, uskon kautta Jeesuksessa Kristuksessa. Room. 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Tiit. 2:11 Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille Sinullakin on mahdollisuus pelastua tänään, jos et vielä ole uskossa! Kun sanotaan tänä päivänä: Sinulla on mahdollisuus pelastua, sillä: 2Piet. 3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. Jumalan tahto on, että KAIKKI pelastuvat! Voit sanoa: Jeesus tule minun sydämeeni, olen syntinen ihminen, anna kaikki minun syntini anteeksi! Pese minut puhtaaksi verelläsi! Kiitos Jeesus, että pelastat minut! Auta minua kulkemaan kanssasi tämä loppuaika mitä elän täällä ajassa. Kiitos Jeesus, että tulet noutamaan omasi!Opeta minua sanallasi! Ja nyt sinä jos rukoilit tämän rukouksen olet pelastunut! Lue Raamattua ja tutki sanaa joka päivä. 2Piet. 3:18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään. Ole siunattu, veljeni/sisareni ja anna Sanan koskettaa sydäntäsi,

Ei kommentteja: