Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 12. heinäkuuta 2012

Auringon noususta sen laskuun saakka olkoon Herran nimi ylistetty.

Ps. 113:3 Auringon noususta sen laskuun saakka olkoon Herran nimi ylistetty. Mal. 1:11 Sillä auringon noususta hamaan sen laskuun on minun nimeni oleva suuri pakanain seassa, ja joka paikassa uhrataan ja tuodaan minun nimeni kunniaksi puhdas ruokauhri. Sillä minun nimeni on oleva suuri pakanain seassa, sanoo Herra Sebaot. Ps 61:2 Kuule, Jumala, minun huutoni, huomaa minun rukoukseni. 61:3 Maan ääristä minä sinua huudan, kun sydämeni nääntyy. Saata minut kalliolle, joka on minulle liian korkea. 61:4 Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan. 61:5 Suo minun asua sinun majassasi iankaikkisesti, turvautua sinun siipiesi suojaan. Sela. 61:6 Sillä sinä, Jumala, kuulet minun lupaukseni, sinä annat perinnön niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät. Sinä Herra olet minun kilpeni ja suojani! Sinä olet ylistysvirteni, Kaikkivaltias Jumala! Ilman sinua, ei minulla mitään olisi.Sinuun minä turvaan, oma Turvakallioni. Saan luottaa joka päivä armoosi. Herra, sinä olet johdattanut minut tälle paikalle, jossa nyt olen ja elän. 2Moos. 15:2 Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä. Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

Ei kommentteja: