Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Ps. 106:48 Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Ja kaikki kansa sanokoon: "Amen. Halleluja!"
Valitse tie jota kuljet! Mark. 10:17 Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Luuk. 14:27 Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni Luuk. 9:24 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen. 2Kor. 6:2 “Sillä hän sanoo: “Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.” Jumalan iankaikkisen elämän lahja on sinua varten tänään. Voit hyväksyä sen rukoilemalla näin: Jeesus tule sydämeeni Pelastajakseni, Herrakseni ja Parantajakseni. Pyydän anteeksi kaikkia syntejäni. Pese minut puhtaaksi verelläsi. Vapauta minut kaikesta pahasta. Kiitos, että kuolit puolestani ristillä. Uskon, että nousit kuolleista ja tulet vielä takaisin noutamaan omasi. Kun rukoilit tämän rukouksen: Olet uskossa, olet pelastunut, etsi seurakunta, jossa voit saada lisää opetusta. Lue evankeliumeja Raamatusta, ole siunattu! Sillä JEESUS on tie, totuus ja elämä! Ilm. 3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi. Hebr. 3:13 “vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: “tänä päivänä”, ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;” Jes. 55:6 “Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.” Sillä nyt on otollinen aika! Ole siunattu!

Ei kommentteja: