Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 24. heinäkuuta 2012

Omituinen höpöttäjä

Viime sunnuntaina Helsingin Saalemissa Mika Yrjölä puhui aiheesta:Omituinen höpöttäjä Erittäin hyvä ja antoisa puhe, kannattaa kuunnella/katsella.
Kävimme tänään mustikoita keräämässä Keravan maastossa, sattui oikein mukava paikka. Kyselimme Jumalalta oikeaa paikkaa ja kyllä sellainen löytyi, sillä pieneltä alueelta keräsimme 5 kg puhdistettuna. Nyt kannattaa kerätä "mannaa" talven varalle. Ps. 78:24 hän satoi heille ruuaksi mannaa, hän antoi heille taivaan viljaa. Ilm. 2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.' Ilm. 3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni. Me olemme voittajia - Jeesuksen kanssa! Iloa tulvii, iloa tulvii....3Joh. 1:4 Minulla ei ole suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni vaeltavan totuudessa. Neh. 8:10 Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne." Fil.2:29 Ottakaa siis hänet vastaan Herrassa kaikella ilolla, ja pitäkää semmoisia kunniassa; Fil.3:1 Sitten vielä, veljeni, iloitkaa Herrassa! Samoista asioista teille kirjoittaminen ei minua kyllästytä, ja teille se on turvaksi. Fil.4:1 Sentähden, rakkaat ja ikävöidyt veljeni, te minun iloni ja kruununi, seisokaa näin Herrassa lujina, rakkaat! Fil.4:4 Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!

Ei kommentteja: