Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

perjantai 5. elokuuta 2022

Vinkki työmiehestä

Sinä voit olla yksi työmies,
kerrot vaikka todistuksesi uskoon tulostasi henkilölle, joka ei ole uskossa.
Silloin saat kokea jotain suuremmoista elämässäsi.

Siinäpä hyvä vinkki!

Yhden talentin haltijalle vinkki, laittaa rahanvaihtajalle saamansa talentin. Ei jää palkkaansa vaille.
Mutta jos jätät sen käyttämättä vaihdatuspöydällä, palkka jää saamatta.
Jos pidät tietosi eli uskosi vain omassa sydämessäsi etkä kerro siitä kenellekään, saatat olla se huono palvelija, josta Raamattu puhuu!

Matt.25:24 Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut.
25:25 Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'
25:26 Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut.
25:27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen.
25:28 Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.

Jos sinä siis tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Roomalaisille 10:9‭-‬10

Ei kommentteja: