Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 30. elokuuta 2022

Hyvät uutiset, todistus!

Kaikki ennallaan, kiitos Jeesus.
Näillä mennään, sillä tällä lääkkeellä hyvä vaste, mutta ennen kaikkea kiitos Jeesukselle, hän on antanut rauhan ja hyvän mielen.

Keuhkosyöpä todettiin joulukuussa 2015 ja lääkitys alkoi tammikuussa 2016.
Jo alkumetreillä Jumala laski sydämeeni rauhan.
Ja tämä rauha on pysynyt edelleen, kaikki on Hänen kädessään.

Lääke vaihtui 2020, koska edellinen ei enää tehonnut.
Nyt tällä lääkkeellä on pysynyt hyvä vaste, syöpä on jopa pienentynyt.
Olen voinut melko hyvin kaikki nämä vuodet. Sillä minä olen turvannut yksin Jumalan hyvyyteen.
Olen käynyt lenkillä useammin ja pidempiä lenkkejä. Sillä ulkoilma tekee hyvää niin fyysisesti kuin hengellisesti.
Ylistä Herraa, minun sieluni, äläkä unohda, mitä hyvää hän on tehnyt. Hän antaa kaikki syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sairautesi. Hän lunastaa sinun elämäsi turmiosta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella. Hän tyydyttää sinun kaipauksesi hyvyydellään; sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotka. Psalmit 103:2‭-‬5

Kun katsottiin miltä näytti alussa, niin siihen nähden se on pienentynyt. Kaikki kunnia kuuluu yksin Jumalalle!

Daavidin psalmi. Ylistä Herraa, minun sieluni, ja kaikki mitä minussa on, hänen pyhää nimeään. Psalmit 103:1

Ilman tätä toivoa, en olisi tässä. Siksi haluan todistaa ja kiittää hänen hyvyydestään minua kohtaan.

Jumala on antanut voimaa elää ja siitä haluan myös kiittää.
Kiitän myös siitä, että minulla on tuki kotona ja yhdessä me vaellamme katsoen eteenpäin. Paras on vielä edessäpäin.

Kiitos Eija, paras matkakumppani!

Ei kommentteja: