Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 20. kesäkuuta 2017

Sen jälkeen kun

Kerran Joosef näki unen ja kertoi sen veljilleen; sen jälkeen he vihasivat häntä vielä enemmän.
1. Mooseksen kirja 37:5 FB38


Sen jälkeen kun kerran kirjoitin niin, he vihasivat vielä enemmän.
Sen jälkeen kun puhuin näin he vihasivat vielä enemmän.
Sen jälkeen kun...

Meidän kirjoitteluamme ja puheitamme luetaan tai kuunnellaan rasistisesta näkökulmasta.

Onko kirjoitus millaista?

Jo Raamatun alkulehdiltä kirjoitetaan näin: Kertoi sen veljilleen; sen jälkeen he vihasivat häntä vielä enemmän.

Politiikassa voi puhua ihan mitä tahansa: Saa valehdella, kehua, puhua, liehitellä, törkyillä. Sehän on vain politiikkaa.

Jotkut ovat suosikkeja, jotkut taas inhokkeja. Riippuu mistä on puhe tai kuka sen sanoo.
Politiikankin uskottavuus kärsii, jos aina valehdellaan (puhutaan toisin mitä sitten tehdään).


Raamattu taas kehoittaa: Joh.10:37,38 10:37 Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua. Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä."

Jumalan sana kehoittaa taas uskomaan mitä Jeesus sanoo!
Vaikka usko ei ole joka miehen, on myös sanonta.

2Tess. 3:2 ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen


Ap.t. 2:40 Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

Room. 15:30 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta ja Hengen rakkauden kautta auttamaan minua taistelussani, rukoilemalla minun puolestani Jumalaa,


Tämä viimeinen Raamatunkohta on minua itseäni varten: Muistakaa rukouksissanne minua!

Ei kommentteja: