Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

maanantai 22. helmikuuta 2021

Jumalan sana leviää!

Video on 4 vuoden takaa eli ei ihan näinä päivinä tapahtunut.

Ihan aito kohtaaminen Perussa. Se on heimo, joka on elänyt ilman kontaktia muihin tosi pitkään.
Noiden lähistöllä näyttää häärivän muitakin kuin uskovia.
Ohjelmassa/ uutislähetyksessä varoitettiin vastuuttomasta kontaktista, mistä voi aiheutua heille mm. jokin epidemia ja sukupuuttoon kuoleminen...
Asamblea de Dios -liike on kertomassa heille evankeliumia, kiitos Herralle!

Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

Luuk. 24:47 ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.

Rukoillaan, ettei mikään heitä vahingoita ja, että he saavat elää normaalia elämää uskovina.
Rukoillaan varjelusta ja kaikkea hyvää heidän elämäänsä.

1Moos. 28:20 Ja Jaakob teki lupauksen, sanoen: "Jos Jumala on minun kanssani ja varjelee minut sillä tiellä, jota nyt kuljen, ja antaa minulle leipää syödäkseni ja vaatteita pukeutuakseni,

Rukoillaan myös tätä: Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa

Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Ei kommentteja: