Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 19. marraskuuta 2020

Evankeliointi on erittäin tärkeää!

Paavalin kohtaaminen Jeesuksen kanssa:

Minä kysyin: ’Herra, kuka olet?’ Herra sanoi: ’Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Nouse ja seiso jaloillasi! Minä olen ilmestynyt sinulle sitä varten, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä olet nähnyt ja mitä olet vielä näkevä, kun ilmestyn sinulle. Minä pelastan sinut oman kansasi ja pakanoiden käsistä, joiden luo minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan puoleen ja uskon kautta minuun saisivat synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.’ Apt. teot 26:15‭-‬18

Jeesus ilmestyi Paavalille ja antoi tehtävän ja sen hän kertoi myös kuninkaille, maaherroille ja keisarille, myös kaikelle kansalle.
Olemmeko me yhtä päättäväisiä kertomaan tätä ilosanomaa Jeesuksesta?
Sillä Jeesus on tie totuus ja elämä!


Ilman Jeesusta on matkalla kadotukseen, josta Raamattu myös puhuu.

Jos evankeliumimme on peitossa, peite on niissä, jotka joutuvat kadotukseen,
2. Korinttilaisille 4:3

Tänäänkin Jeesus kutsuu sinua ja minua tälle Jeesus tielle, matkalle Isän luo Taivaaseen.

Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani. Johannes 14:6

Mark.16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.

16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,

16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Oletko vienyt tätä sanomaa, minkä Jeesus asetti, ei ainoastaan lähimmille opetuslapsilleen, Vaan kaikille meille, jotka olemme ottaneet Jeesuksen oman elämän Herraksi ja Vapahtajaksi?

Tämä oli käskysana, eli jokaiselle annettu tehtävä.

Ei kommentteja: