Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 11. tammikuuta 2018

Todistus vuodelta 1992

Minun todistukseni on 23.1.92


Puhelinhartaus:
Jumalan rauhaa sinulle ystäväni! Luen ensin Joh.3:16 ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

Itse olin tullut Jeesukseen uskovaksi noin 14 vuotta sitten, mutta maailma vei takaisin, olin luopumassa Jeesus –tiestä. Rauhattomuus kasvoi, tuli avioero, ravintolat, etsin paikkaani elämässä, mutta en löytänyt sitä sellaisesta maailmasta. Olin kuin sivusta seuraaja, katselin toisten elämää. Tuli vielä tämä lama ja työttömyys, käperryin omaan itseeni, olin jäämässä todella yksin. Tunsin itseni hyljätyksi.

Mutta lokakuun lopulla Jumala kutsui voimakkaasti takaisin taivastielle, sain armon uudistua, tulla takaisin tälle ihanalle Jeesus-tielle.
Sinä ystäväni, voit ottaa vastaan Jeesuksen kutsun. Sillä nyt on pelastuksen päivä, älä jää paikallesi, älä pysähdy!

Luen Job.33:6
”Katso, Jumalan edessä minä olen samanlainen kuin sinä: hyppysellinen savea olen minäkin ja jae 14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.”

Ja vielä Luuk. 5:23-25 ” Kumpi on helpompaa, sanoako: Sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut, vai sanoa: nouse ja käy? Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, Hän sanoi halvatulle: minä sanon sinulle: nouse ja ota vuoteesi ja mene kotiisi. Ja kohta hän nousi heidän nähtensä, otti vuoteen, jolla oli maannut ja lähti kotiinsa ylistäen Jumalaa.”

Kiitos Jeesukselle, Hän ojensi kätensä johon voin tarttua ja niin kuin sinäkin voit tarttua. Hän on uskollinen, Hän ei jätä sinua, jos sinä haluat tarttua ojennettuun, turvalliseen käteen, sinä pelastut.

Lopuksi Joh.3:17,18 ”Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Toivon sinulle rakas ystäväni Jumalan siunausta elämääsi!

Ei kommentteja: