Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 11. tammikuuta 2018

Jumalan johdatus elämässämme

3.5.1998
Kävimme Joensuun Cityseurakunnassa, oli hyvä kokous. Stephan Pitman puhui. Rukouspalvelun aikana sain vapautua häpeästä! Jota olin saanut kokea elämäni aikana. Sain itkeä kuin pieni poika. Pyhä Henki hoiti minua, kiitos siitä Jumalalle!

5.5.1998
Osmo Mielikäinen soitti ja tarjosi työtä Helsingistä, Iso Roban Lähetystorille minulle autonkuljettajan ja Eijalle Espoosta Soukan Lähetystorin myymälänhoitajan paikkaa. Kiitos Herralle! (Olin työtön, joten se olisi minulle uusi työpaikka, olin vain talkoissa LKA:lla Nykyinen Fida)

9.5.1998
Nyt on asiat niin, että meidän tulisi saada asunto Espoosta. Silloin voisin aloittaa työt Iso Roballa autonkuljettajana.
En osaa kiittää niin kuin sydämessäni koen. Jumala on suuri ja mahtava, hän tietää tarkalleen asiamme. On turvallista olla Hänen kädessään.

13.5.1998
Eija on Keuruulla kurssilla LKA:n järjestämänä. Asunto on irtisanottu ja muutto saattaa tulla jo tässä kuussa, jos saadaan asunto siihen mennessä.

Mark. 1:17 Jeesus sanoi heille: Lähtekää minun mukaani. Minä teen teistä ihmisten kalastajia.

14.5.1998
Yöllä tuli mieleen jo vuosi sitten tullut profetia, jossa Aulikki Hautakoski puhui, että te lähdette pois Varkaudesta eteläsuomeen. Ja nyt se sitten on käsillä, kun vain saadaan asunto. Kiitos Jeesus kaikki järjestyy, kun Sinä itse Suuri Jumala olet asialla. Jumalalla on ajat ja hetket tarkasti tiedossa. Kunnia ja ylistys Korkeimmalle, Jeesukselle Kristukselle!! Halleluja!!

Ps. Muutimme Espooseen 15.6.1998 ja aloitimme työt, minä Helsingissä ja vaimoni Espoossa

Muistui mieleeni uni, jonka näin alkukuukaudesta: Olin kalassa ja sain kaksi isoa kalaa, toinen oli merkitty kala. Ja nyt kun ajattelen sitä unta, niin ne oli varmaan nämä työpaikat. Eijan oli se merkitty kala, sillä Eija sai siirron ja minä uuden työpaikan. Halleluja! Jeesus sanoi: Lähtekää, minä teen teistä ihmisten kalastajia!


******************************
Elokuu 1998
Etsimme Jumalan johdatusta seurakunta-asiassa ja koimme, että
Liitymme City-Siion seurakuntaan (nykyinen Siion-seurakunta)

2.1.1999
Nyt meitä pyydettiin Siion Praice kuoroon laulamaan ja nyt me menimme siihen.

4.1.1999
Olimme harjoittelemassa lauluja 10.1.99 pidettävään konferenssiin Pasilan urheiluhallissa. Harold Eatmon kävi siunaamassa Sepon kanssa meitä ja profetoi: Poikani, Tulet laulamaan profeetallisia lauluja… ja että tulee voitelu. Laita haavojen päälle kätesi ja siinä on voitelu ja saavat rauhan joka sinullakin on.

Luin kirjan: Miehuuden haaste, Edvin Louis Cole.

Tosi hyvä kirja miehille, suosittelen! Ota haaste vastaan: tulla mieheksi. Tämä periaate on selkiytynyt: Niin kuin sanot ja ajattelet, niin tulee tapahtumaan. Jos siunaat, saat siunauksen, jos annat anteeksi, saat anteeksi, jos kiroat, saat kirouksen. Ole mies ja ota haaste vastaan. Tulla vastuulliseksi mieheksi. Jumala auttakoon minua tässä, miehuuden haasteessa! Kuuntele, palvele, rakasta! Jumala on antanut miehelle vastuun perheestä. 1. Aadam syytti Eevaa. 2 Aadam(Jeesus) otti kaikki synnit kannettavakseen ja kuoli ristillä rakkaudesta ihmisiä kohtaan. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Synti turmeli ihmisen, mutta Jeesus tuli pelastamaan ihmiskunnan. Kun uskot Jeesukseen ja otat hänet elämäsi Herraksi, saat syntisi anteeksi ja tulet Jumalan kuvaksi. Pääset taivaaseen Isän luokse. Jeesuksen veri puhdistaa minut ja sinut kaikesta synnistä ja saastasta. Kiitos Isä, Pojastasi Jeesuksesta Kristuksesta! Tahdon muuttua todelliseksi mieheksi, joka ottaa vastuun. Yritän tehdä parhaani, Jumala auttakoon minua tässä asiassa.

11.1.2018
Ps. Vuosia on kulunut, Herra tietää mitä minusta on tullut! Rukoilen, ettei mikään askel olisi mennyt turhuuden markkinoille.

Ei kommentteja: