Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 7. joulukuuta 2017

Jerusalem Israelin pääkaupunki

Jerusalem tunnustettiin Israelin pääkaupungiksi Suomen itsenäisyyden 100 vuotisjuhlapäivänä 6.12.2017
Hieno lahja meille Suomalaisille, jotka ovat rukoilleet sitä jo vuosia, että USA tunnustaisi sen minkä on luvannut. Ja nyt siellä on presidentti, joka teki sen mitä oli luvannut.

Niin eivät ole tehneet toiset ennen häntä, vaikka ovat luvanneet, vaan eivät ole pitäneet lupaustaan.

Arabimaailmalle ja erityisesti Abbasille ja Hamasille tiedoksi, he eivät ole halunneet rauhaa tai maata omakseen. Heille on ollut tärkeämpää poliittinen peli - pitää Israelia pilkkanaan. Koska heidän akendansa on ollut ajaa Israel mereen.

Sitä samaa puolueellista peliä on ajanut YK sekä Unesco, ajamalla muslimien painostuksesta. Jerusalen on ollut jo ikuisesti Israelin pääkaupunki, sitä ei heidän valheellisella julistuksellaan voi mitätöidä.

HISTORIALLINEN PÄIVÄ: Yhdysvaltain presidentti Donald Trump tunnusti keskiviikkona 6.12.2017 Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi.


Jeremia 3:14 Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
3:15 Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan, ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä ja taidolla.
3:16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.
3:17 Siihen aikaan sanotaan Jerusalemia Herran valtaistuimeksi, ja kaikki kansat kokoontuvat sinne, Jerusalemiin, Herran nimen tähden eivätkä enää vaella pahan sydämensä paatumuksessa.
3:18 Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi


Ps. 122:6
Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.


Psalmi:
122:1 Matkalaulu; Daavidin virsi. Minä iloitsin, kun minulle sanottiin: "Menkäämme Herran huoneeseen."
122:2 Meidän jalkamme saavat seisoa sinun porteissasi, Jerusalem;
122:3 sinä Jerusalem, rakennettu kaupungiksi, johon kokoonnutaan yhteen,
122:4 jonne sukukunnat vaeltavat, Herran sukukunnat, niinkuin Israelille on säädetty, kiittämään Herran nimeä.
122:5 Sillä siellä ovat tuomioistuimet, Daavidin huoneen istuimet.
122:6 Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.
122:7 Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
122:8 Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha.
122:9 Herran, meidän Jumalamme, huoneen tähden minä tahdon etsiä sinun parastasi



Ei kommentteja: