Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 30. maaliskuuta 2013

Rakkaus on



Kork.V. 8:6
Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä rakkaus on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.

Room. 5:5
mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.

1Kor. 13:4
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, 13:5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
13:6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
13:7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
13:8 Rakkaus ei koskaan häviä;

1Joh. 4:7
Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.


Rakkaus antaa ja vastaanottaa paljon, rakkaus viestittää toiselle ihmiselle hyvää oloa. Kork.V.2:3 "Niinkuin omenapuu metsäpuitten keskellä, niin on minun rakkaani nuorukaisten keskellä; minä halajan istua sen varjossa, ja sen hedelmä on minun suussani makea.

Kork.V.2:14 Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

Rakkaudesta sanotaan Raamatussa, että se ei koskaan katoa tai häviä, vaan rakkaus pysyy aina. Jumala on rakkaus, hän rakasti ihmistä niin paljon, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen.
Joh. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Room. 5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.


1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Rakkaudesta Jeesus antautui ja kuoli ristillä minun ja sinun tähden, että meillä olisi elämä - iankaikkinen elämä. Se on suurinta rakkautta, antaa henkensä toisen puolesta. 1Joh. 3:16 Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.


Ef. 5:25 Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,5:28 Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä. 5:31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
5:32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa. 5:33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.


Miehet rakastakoot vaimoansa ja vaimo kunnioittakoon miestänsä! Se on kehoitus ja siinä on ratkaisu moniin ongelmiin.

*********************************************************************************************************************

Profetia 3.3.2007 klo 02.35
Mutta nyt näyttää toteutuvan tämä profetia, sillä paljon ihmisiä tulee uskoon, kun kerromme evankeliumin sanomaa kaduilla ja aitovierillä. Muutaman kuukauden aikana satoja ihmisiä on rukoillut pelastusrukouksen kaduilla Helsingissä. 2012-2013 Ja tämä jos mikä on RAKKAUTTA! Rakkautta kertoa ihmisille evankeliumin sanomaa, sillä Jeesus itse sanoi: Mark.16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."


Valmistautukaa vastaan ottamaan paljon sieluja. Minä tulen pian, pidä mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

Nyt on aika minun lapsillani laittaa pois kaikki mikä hidastaa matkan tekoa. Sillä riemuvuosi koittaa niille, jotka minua rakastavat ja odottavat.
Sinä lapseni, joka olet kyllästynyt tähän odottamiseen, älä vitkastele tehdä parannusta, siitä missä sinä nyt olet, sillä hetki koittaa ja tulet yllättymään miten kiivas Minä olen.
Tee parannus ja ota vastaan veren peso.


1 Aik.21:13
”Daavid vastasi Gaadille: "Minä olen suuressa hädässä. Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo langeta."

Rukous niille jotka tarvitsevat puhdistusta:

Herra, Sinä joka olet Kaikkivaltias Pyhä Jumala, ota vastaan minut, minä joka olen sangen viheliäinen ihminen, joka olen tehnyt salaa paljon syntiä toisia vastaan, pese minut puhtaaksi, ota minut armoihisi, anna minulle anteeksi kaikki syntini. Ota minut lapseksesi jälleen, puhdista minut. Anna minulle uusi vahva Henki. Kiitos Jeesus verestäsi. Kiitos armostasi ja rakkaudestasi ihmislasta kohtaan. Amen.

Sain laulun sanat Pyhältä Hengeltä:


Tämän kansan keskellä, Minä teen paljon ihmetekoja, joka ottaa vastaan Minut.
Tulkaa, tulkaa ottakaa vastaan. Tulkaa ja ottakaa vastaan ihmetekoni.

Tämä kansa, joka ottaa vastaan Minut. Minä ilmestyn parantajana ja vapauttajana.
Tulkaa, tulkaa ottakaa vastaan. Tulkaa ja ottakaa vastaan ihmetekoni.

Minä nostan heikkoja ja rampoja. Minä annan rakkauteni ilmestyä kansani keskellä.
Tulkaa, tulkaa ottakaa vastaan. Tulkaa ja ottakaa vastaan ihmetekoni.

Ilm.7:12-14
"Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


Ilm.15:3-4
”Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."

Ilm.21:27
”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”
Ilm.22:12-14
”Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!”




Paratiisi odottaa.........


Haluan jakaa yhden ystäväni näyn:

Hyvää ja siunattua pääsiäisen aikaa kaikille ! Haluan kertoa näyn, jonka näin tässä vähän ennen pääsiäistä.
Oli kaksi junaa, toinen oli höyryjuna toinen pikajuna. Molemmissa oli matkustajia aika paljon.
Mennään katsomaan ensin pikajunan meininkiä. Siellä oli loisteliaita vaunuja oli paljon viihdettä ja sirkushuvia, oli elämän korskaa,silmäinpyyntöä,leivän yltäkylläisyyttä. Ihmisiä palveltiin niin, että heillä oli kivaa ja mielenkiintoista tekemistä koko ajan tuntui, että tämä on elämää. Rahanhimo ja haureudet ym. synnit kukoistivat tuossa junassa.

Sitten tuon toisen junan kyytiin. Siellä höyryjunassa oli hyvä tunnelma. Oli iloa ja rauhaa rakkautta ihmisten välillä. Siellä myös palveltiin ihmisiä, palvelijoina olivat enkelit. Jumalan sana, eli Jeesus oli heissä Pyhän Hengen kautta. Oli rukousta, ylistystä ja matkan teko leppoista.

Höyryjuna pystyi tulemaan pikajunan vierelle ja siitä ojentui ristin muotoisia siltoja pikajunaan. Pikajunan matkustajille tarjottiin lippuja höyryjunan kyytiin Jeesuksen ristin avulla, kuka tahtoi vaihtaa junaa, niin tuota kirkastettua ristin tietä pääsi toiseen junaan. Jeesuksen sovitustyön kautta.

Yhtäkkiä junat tulivat kohtaan, missä höyryjuna nousi taivaaseen ja matkustajat sen mukana. He pääsivät isän kotiin hääaterialle.
Toinen juna ja sen matkustajat syksyivät alaspäin kohti pimeyttä. He heräsivät tuonelassa petettyinä ja itkivät tuskissaan miksi tänne joutuivat.

Ystäväni, missä junassa tänään matkustat, onko matkalippusi voimassa tänäpäivänä. Onko Jeesuksen veri saanut puhdistaa syntisi ?

Katsokaa hauta on tyhjä Hän elää tänäänkin ! terveisin Markku

Kannattaa tutkia sisintään ja tarkata missä junassa matkustan, valita oikea "juna"!

Sairaat parantuu

Ei kommentteja: