Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 26. elokuuta 2012

River Helsinki

River Helsinki raitis, Pyhän Hengen seurakunta.
Luuk. 3:5 Kaikki laaksot täytettäköön, ja kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon, ja mutkat tulkoot suoriksi ja koleikot tasaisiksi teiksi.
Jes. 55:12 Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
Evankeliumin sanoma julistetaan tuoreesti ja Raamatullisesti. Pastoreina Tomi ja Reetta Lehto

Joh. 12:26 Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä.
Joh. 14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
Joh. 17:24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

1Tess. 1:10 ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
1Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.


Haluamme olla jo nyt yhdessä ja kokea Pyhän Hengen virvoittavaa ja vahvistavaa voimaa!
Haluamme olla työyhteydessä niiden kanssa, jotka aidosti ja totisella sydämellä haluavat seurata Jeesusta. Nämä nuoret ovat aidosti lähteneet liikkeelle tuoreen sanoman kanssa. Haluamme tukea heitä tämän sanoman viemisessä eteenpäin. Herätys on nyt, se on tullut ja on täyttä totta - ihmiset janoavat kuulla evankeliumin sanomaa.

Siunausta viikkoosi ja tule sinäkin kokemaan, joko paikan päälle tai live-lähetyksen kautta netissä.

Ei kommentteja: