Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

perjantai 15. heinäkuuta 2022

Sinä olet Minun palvelijani, sanoo Herra

Eija Kärkkäinen

Jumala on aina omiensa puolella! Voimme olla janoisia, tuntea itsemme kurjiksi ja köyhiksi, mutta apu on aina saatavilla❤️

"Miksi sinä sanot, minun tieni on Herralta salassa?"

Hän sanoo: "sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut"

Herran omana identiteettisi ei ole kurja tai köyhä, olet korkeimman oma, maan ja taivaan luoja on isäsi. Arvosi ei riipu asemastasi, omaisuudesta, koulutuksesta, varallisuudesta. Ei siitäkään, mitä elämässäsi saanut aikaan, hyvää tai pahaa. Vain sillä on väliä kenelle olet lupautunut, kenen oma ja luoma olet😍

Älä pelkää, MINÄ OLEN kanssasi. Älä pälyile ympärillesi, minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. (Jes 41:8-11)

Ei kommentteja: