Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 15. toukokuuta 2022

Tie, totuus ja elämä

Minun Isäni kodissa on monta huonetta. Ellei niin olisi, sanoisinko teille, että menen valmistamaan teille sijaa? Johannes 14:2

Tästä on jo muutamia kymmeniä vuosia, kun näin unta, jossa olin kultaamassa rappusia, jotka johtivat ylempään kerrokseen.
Kultaa, joka oli juoksevassa muodossa levitin paljain käsin.

Vaikka minä menenkin valmistamaan teille sijaa, tulen takaisin ja otan teidät luokseni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja minne minä menen, tien sinne te tiedätte.” Johannes 14:3‭-‬4

” Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Jos te tunnette minut, tulette tuntemaan myös minun Isäni. Tästä lähtien te tunnette hänet ja olette nähneet hänet.” Johannes 14:6‭-‬7

Jeesus Kristus kutsuu meitä juuri tänään!
Maailman tilanne on epävakaa, joten varmista elämäsi taivaspaikka. Jeesus on tie Isän luo!

Ei kommentteja: