Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

perjantai 20. toukokuuta 2022

Kyse on tästä päivästä.

Jumalan armo on ihmeellinen, tajutaanko me sitä oikein? Jeesus kuoli juuri ihmisten syntien tähden, että me uskomalla Häneen voisimme elää!

Jumalan armo minun ja sinun kohdalla on sitä, että Hän vetää meitä parannukseen, kääntymään pois synnistä.

Room. 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Jos me jäämme syntiseen elämään, sen palkka on kuolema, ikuinen kuolema, Mutta jos uskomme, että Jeesus kuoli minun syntieni tähden, saamme elää.
Mieti mitä teet! Haluatko jäädä synnin orjuuteen, vai päästä siitä orjuudesta pois?
Jeesus Kristus on ratkaisu. Anteeksi antamisessa on suuri voima.

Niin kuin tämä tyttö antoi anteeksi äidilleen, joka oli tehnyt abortin pakotettuna, Äiti sai armon.

Joos. 3:7 Silloin Herra sanoi Joosualle: "Tästä päivästä alkaen minä teen sinut suureksi koko Israelin silmissä, jotta he tietäisivät, että niinkuin minä olin Mooseksen kanssa, niin minä olen sinunkin kanssasi.

Meidän tulisi elää anteeksiantamisessa koko ajan. Silloin elämämme on tasapainoisempaa ja rauhallisempaa, kun ei omatunto syytä meitä.
Hagg. 2:18 Ottakaa vaari, kuinka käy tästä päivästä lähtien eteenpäin, yhdeksännen kuun kahdennestakymmenennestä neljännestä päivästä, Herran temppelin perustamispäivästä, lähtien. Ottakaa vaari!

Mikä on minun ja sinun prioriteetti?
Mihin satsaamme näinä päivinä kun Ukrainan sota velloo melkein naapurissa.
Natoon liittyminen haluttiin viedä niin Suomessa kuin Ruotsissa yhtä aikaa.
Mutta entä sitten?
Mielestäni kuitenkin ensisijainen huoli on se, että Suomalaisten ja Ruotsalaisten pitäisi tehdä parannus ja uskoa evankeliumi.
Jumala on voimallinen pitämään meistä huolen

Kyse on siis tästä päivästä, mihin laitamme luottamuksemme? Jumalaan vai Natoon?

Olen tehnyt tuon kuvan joskus ja koen sen olevan kuva siitä, että Jumala varjelee maatamme.
Meidän Suomalaisten on kuitenkin palattava Jeesuksen luo ja tehtävä parannusta.
Rukoilta syntejämme anteeksi ja käännyttävä Jeesuksen luo.

Hoos. 14:3 Ottakaa mukaanne sanoja ja palatkaa Herran tykö ja sanokaa hänelle: "Anna anteeksi kaikki rikokset, ota armoihisi, niin me tuomme sinulle uhrimulleiksi huultemme uhrit.

Hebr. 13:15 Uhratkaamme siis hänen kauttansa Jumalalle joka aika kiitosuhria, se on: niiden huulten hedelmää, jotka hänen nimeänsä ylistävät.
13:18 Rukoilkaa meidän edestämme; sillä me tiedämme, että meillä on hyvä omatunto, koska tahdomme kaikessa hyvin vaeltaa.

Ilta on jo pitkällä aurinko laskee.....
Joh. 6:16 Mutta kun ilta tuli, menivät hänen opetuslapsensa alas järven rantaan

Ei kommentteja: