Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 6. toukokuuta 2017

Muistoja ja tätä päivää

3 vuotta sitten
Katso muistojasi 6. toukokuuta 2014 ·

Koen jotain ennenkuulumatonta olevan tulossa. Pyhän Hengen ilmeneminen tuo väkevän muutoksen Suomeen. Haluan nähdä ja kokea kaiken mitä Pyhä Henki on varannut meille. Hänen läsnäolonsa tunnen juuri nyt tätä kirjoittaessa.
Odotan paljon enemmän kuin osaan edes aavistaa, sillä Hän Isä, Poika ja Pyhä Henki ilmestyy kaikille janoaville! Hän ei jätä kylmäksi ketään joko me muutumme tai suutumme.


Näin kirjoitin kolme vuotta sitten.
Mutta nyt kerron mitä tänään: 6.5.2017

Pyhän Hengen ilmeneminen joko muuttaa ihmistä tai suututtaa. Sen olen saanut huomata matkan varrella. Jos joku ihminen ei koe samalla tavalla kuin joku toinen, hän on valmis hyökkäämään ja sanomaan, että se on saatanasta.

Ja katso, näiden lähdettyä tuotiin hänen tykönsä mykkä mies, joka oli riivattu. Ja kun riivaaja oli ajettu ulos, niin mykkä puhui, ja kansa ihmetteli sanoen: "Tällaista ei ole Israelissa ikinä nähty". Mutta fariseukset sanoivat: "Riivaajain päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia".
Matteus 9:32‭-‬34 FB38


Toiset ihmettelee miten Jumalan voima ilmenee parantaen, ja toiset pilkkaa...
Mikään ei ole muuttunut, sama pilkkaaminen jatkuu, ei noin Jumala voi toimia.
Se on menestysteologiaa! Vain sanamuodot muuttuneet.
Se on menestysteologiaa, jos ihminen paranee, tai vapautuu kahleista, rikastuu tai muuta vastaavaa.
Rahaa ne vain kerää...

Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla. Aika on syntyä ja aika kuolla. Aika on istuttaa ja aika repiä istutus. Aika on surmata ja aika parantaa. Aika on purkaa ja aika rakentaa. Aika on itkeä ja aika nauraa. Aika on valittaa ja aika hypellä. Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet. Aika on syleillä ja aika olla syleilemättä. Aika on etsiä ja aika kadottaa. Aika on säilyttää ja aika viskata pois. Aika on reväistä rikki ja aika ommella yhteen. Aika on olla vaiti ja aika puhua. Aika on rakastaa ja aika vihata. Aika on sodalla ja aika rauhalla.
Saarnaaja 3:1‭-‬8 FB38


Mikä on muuttunut vuosien saatossa?
Vain evankeliumin sanomalla ON MUUTTAVA VOIMA!

Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana — että voittaisin omakseni Kristuksen ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Filippiläiskirje 3:7‭-‬10‭, ‬18‭-‬19 FB38


Ja nyt saakoon tämä evankeliumin sanoma muuttaa meitä!

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Markus 1:15 FB38


Jeesus kuoli sinun ja minun tähden, nousi ylös kuolleista, maksoi hinnan, että saisimme elää hänen yhteydessään aina ja iankaikkisesti.


Sinivuokot kukkii runsaasti Myllykosken maisemissa Nurmijärvellä


Myllykoski; Nurmijärvi 5.5.2017

Ei kommentteja: