Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 21. huhtikuuta 2024

Luota Jumalaan!

Eija Kärkkäinen


...
Hiljaa vaan saat olla, minuun luota vaan!
Hiljaa vaan, sut täytän rauhallain. Hiljaa vaan kun uskot, minä jätä en...kulje minuun luottaen 🏕️

Onko sinunkin elämässäsi menossa hiljainen kausi? Uskallatko luottaa, että se on tullut Isältä Jumalalta?

Olemme niin tottuneet pitämään toimintaa yllä, että tärkein on unohtunut. Oleminen!

Minä olen! Oletko sinä? Millaista Oleminen onkaan? Tyhjyyttä? Tekemättömyyttä? Laiskuutta?
Mielestäni Oleminen viittaa identiteettiin. Suorittamalla jotakin ikäänkuin olemme jotakin.

Entäpä jos asettuisi olemaan hiljaa kuuntelemaan, tai ihan vaan olemaan? Putoaisiko siitä johonkin? Mitä ajatuksiin ilmaantuu? 🤔 Syytöstä vaiko rauhaa!

Jumala Isä ilmaisee nimensä Minä Olen, JHVH. Hänen lapseksi tulleina mekin Olemme!

Hän kertoo olevansa Se Aloitteellinen, siksi meitä nollataan omasta aloitteellisuudesta. Tule sellaiseksi kuin Hän On. Hänen maailmansa ei järky! Hänen omansa pysyvät, koska tähän perheeseen adoptoidut lapset nauttivat perheen etuja💖

Kun me vielä olimme syntisiä, Isä lähetti oman poikansa lunastamaan meidät turhasta isiltä peritystä. Maalliset isämme joutuivat ansaitsemaan tekemällä, Jumalan lapset olemalla. Tämä ei tarkoita toimettomuutta. Toimitaan levosta ja rauhasta käsin niissä asioissa, missä Hän kulloinkin meitä kuljettaa👏💝

Ei kommentteja: