Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

keskiviikko 15. syyskuuta 2021

Näin Suomessa...kehitys taantuu

Koko kristillinen arvopohja murentuu pala palalta.
Mitä on rakennettu aikaisemmin.
Isiemme työ kansamme hyväksi tuhotaan!
Pienin askelin tuhoaminen on aloitettu.

Sukupuolineutraalius, ei enää tyttöjä, ei enää poikia.
He ovat olioita, saavat itse päättää ketä he ovat!

Eheytyminen kielletään, se ei ole sallittua,
koska haluamme sinun olevan sekasorrossa itsesi kanssa.

Minun tulee saada mennä naimisiin,
mies miehen ja nainen naisen kanssa.
Ei riitä, että olen parisuhteessa, vaan meidät tulee vihkiä.

Vihkiminen on tarkoitettu vain kristillisille liitoille,
miehen ja naisen välisiin liittoihin.

Kristillisiä arvoja ei enää tarvita, ne on tuhottava!
Vaatii Valtakunnan syyttäjä.

Raamattu on kiellettävä laittomana. Vain Minun tulee saada sanoa mielipiteeni.
Sananvapaus ei se kuulu kristillisiä arvoja puolustaville,
sehän on laitonta!

Vihervasemmistolainen saa sanoa mielipiteensä,
mutta ei perussuomalainen.
Sananvapaus ei kuulu heille,
hehän puolustavat suomalaisuutta!

Annetaan kaikki tuottavat liikeyritykset ulkomaalaisille,
sehän on sitä globaalia kehitystä!

Suomen tulee olla ykkönen EU;n lainsäädännössä
ja tulee tikun tarkasti toimia niin kuin EU määrää.

Minä, se suuri minä on siellä taustalla vahvana.

Minä Saan "Rakastaa" ketä tahdon.
Minun tulee saada polttaa pilveä!

Kannabis on sallittava lailliseksi huumausaineeksi,
emmehän me kestä muuten tätä hullunmyllyä
ja tätä kehitystä mikä vallitsee täällä Suomessa.

Eikö Valtiovalta huomaa kehitystä mihin Vihreät pyrkii?
Tuhoamaan Suomen ja Suomalaisuuden!

Room.1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet,
vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet.

Näin sanoo Raamattu, sovittakoon jokainen itsensä mihin ryhmään hän kuuluu!
Kristillisiä arvoja puolustaviin tai niiden kieltäjiin.

Tämä on sarkasmia, jos et sitä tiennyt, mutta täysin totta.

Ei kommentteja: