Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 1. toukokuuta 2021

Rukoile Päivi Räsäsen ja Juhana Pohjolan puolesta!

Sananvapaus on nyt kriisissä, "Valtakunnansyyttäjä on nostanut syytteen kansanedustaja Päivi Räsästä ja Suomen Luther-säätiön dekaania Juhana Pohjolaa vastaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Studiossa Lähetyshiippakunnan tuleva piispa Juhana Pohjola ja Päivi Räsänen kommentoivat syytteitä tuoreeltaan. Ida Heikkilä haastattelee."

Julista Jumalan totuutta: Jeesus Kristus on tullut sovittamaan meidän syntimme!

Luuk. 1:19 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Minä olen Gabriel, joka seison Jumalan edessä, ja minä olen lähetetty puhumaan sinulle ja julistamaan sinulle tämän ilosanoman.

Luuk. 9:60 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa."

Joh. 16:25 Tämän minä olen puhunut teille kuvauksilla; mutta tulee aika, jolloin minä en puhu teille enää kuvauksilla, vaan avonaisesti julistan teille sanomaa Isästä.

Ap.t. 16:10 Ja kun hän oli nähnyt sen näyn, niin me kohta tahdoimme päästä lähtemään Makedoniaan, sillä me käsitimme, että Jumala oli kutsunut meitä julistamaan heille evankeliumia

Room. 1:1 Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia

Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen

Mark.16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.

16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
16:19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
16:20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

Nyt on aika julistaa evankeliumin totuutta!
Rukoile ja työtä tee, se on Jumalan tahto meille ihmisille..

Sananvapaus on julistaa evankeliumia, se on myös uskonnonvapautta!

Pidetään kiinni uskonnonvapaudesta!

Pamfletti, jossa syytetään Päivi Räsästä ja Juhana Pohjolaa

Ei kommentteja: