Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Martin ja Mirjan matkassa

Katso ja kuuntele tämä tärkeä asia TV7-ohjelma.

1Moos. 12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Tämä lupaus on annettu Israelille! Suomikin voisi siunata Israelia eikä kirota sitä!

Minä haluan Suomalaisena siunata Israelia!
Shalom Israel, Shalom Jerusalem ikuinen jakamaton Israelin pääkaupunki!
#israel #jerusalem #finland

Näinä päivinä erityisesti haluan siunata Israelia, he ovat rakettitulen alla, jonka Hamas aloitti.
Hamasin ampumat raketit ja ohjukset ovat olleet massiiviset, nyt jo yli 2300 kpl.
Israel on myös iskenyt terroristikohteisiin.

Israel aina tutkii tarkkaan, että mahdollisimman vähän tulisi siviitappioita. Toisin kuin Hamas, joka käyttää siviileitä itseään suojelemaan.

Israelin ilmavoimilla on ollut viime päivinä erittäin kiireistä - pommittamassa satoja terrorikohteita Gazassa. Jumala siunatkoon heitä!

Jesaja 41:10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä

Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

Ei kommentteja: