Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 28. maaliskuuta 2020

Kun Jumalan voima ilmestyy

Tämän päivän toisella kävelylenkillä istuttiin penkillä erään lammen läheisyydessä ja siihen viereiselle penkille istahti mummo ja juttua alkoi olla kiitettävästi.

Tarinan kääntyessä taivaaseen oli hyvä sauma kysellä myös Jeesus-asioista ja kertoa, että kun Jeesus asuu sydämessä, se varmistaa taivaaseen pääsyn.

Saimme todistaa omasta uskoon tulemisesta ja siitä kuinka on täydellinen rauha kun Jeesus asuu sydämessä. Tämä mummo sanoi ensin, että ei pidä tuputtaa, mutta kerroimmekin sen tähden oman elämän muutoksesta ja hän kuunteli mielellään.

Kerroimme myös sen, että "Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa"

Mummo selvästi oli kiinni otettu ja sanoinkin hänelle miten Jeesuksen voi saada sydämeensä. Iloinen rupatteluhetki ja toivottelimme toisillemme hyvä kesää.....

Tämä on Muisto vuodelta 2014


Seuraava teksti on juuri tältä päivältä 28.3.2020

Ajatuksia viikonloppuun...

Opetuslapset lähtivät ja saarnasivat kaikkialla. Ja Herra toimi yhdessä heidän kanssaan vahvistaen sanan sitä seuraavien merkkien kautta.]
Markus 16:20

jotta teidän uskonne ei perustuisi ihmisviisauteen vaan Jumalan voimaan.
1. Korinttilaisille 2:5

Tässä on huomionarvoinen kohta Sanassa.
Terveenä oleminen ei ole palkkio hyvästä elämästä. Että olisi kaiken tehnyt oikein eikä sairas olisi syntisempi.

Raamattu sanoo: sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Roomalaisille 3:23

Ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen - vaan Jumalan voimaan! (1 Kor. 2:5 )

Mutta kun julistetaan Sanaa Jumalan voimassa, silloin voi tapahtua ihmeitä =sairas paranee! Se on M E R K K I Jumalan voimasta siinä tilanteessa.
Ei niin, että julistaja on niin hyvin elänyt. Vaan Jumalan voima ilmestyy hänen kauttaan kun julistaa Jumalan sanaa.

On aika muuttaa käsitykset Jumalan suunnitelman mukaiseksi. Eikä pitäytyä ihmisviisauteen.

EI pelkkä Raamatun lauseiden sanominen vielä muuta elämää, mutta kun Jumalan voima ilmenee niissä sanotuissa sanoissa, sairaita paranee!

On hyvä julistaa ja pitää sanaa esillä, mutta se ei yksin riitä.

On ryhdyttävä sanoista tekoihin, lähdettävä liikkeelle, sinne missä ihmiset liikkuvat arkipäivän keskellä.

Rukoiltava johdatusta ja liikuttava ilmestyksen hengessä, varmasti alkaa tapahtua voimatekoja!

Ne on sitten niitä merkkejä Jumalan voimasta!

ja Jumalan voimasta te varjellutte uskon kautta pelastukseen, joka on valmis saatettavaksi ilmi viimeisenä aikana. Siksi te riemuitsette, vaikka nyt, jos on tarpeen, vähän aikaa joudutte murehtimaan monenlaisissa koettelemuksissa, jotta teidän uskonne havaittaisiin koetuksissa kestäväksi, paljon kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka sekin koetellaan tulessa, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.
1. Pietari 1:5‭-‬7

Ei kommentteja: