Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 25. heinäkuuta 2019

Olla näkymätön

Kyllä minä
Sen tiedän

Oman osani
Tässä maailmassa

Kyllä minä
sen osaan

Olla näkymätön
Häivyttyä taustalle
Liueta loitommalle
Lähteä yksinään
Pysähtyä
Ja hävitä näkyvistä

Sen kaiken
Minä osaan kyllä
Ihan luontojaan
Olen ihmisenä erakko
Osaan ja
Katoan näkyvistä
- Ellen itseäni
Vallan Estä

Mutta se
Mitä minut
On kutsuttu
tekemään

On jotakin
Hyvin
toisenmoista

Maalaamaan näkyväksi
Tekemään todelliseksi

Antamaan sanat sille
Millä sanoja ei ole
Värit keskelle

Ryöstettyä
Harmaata erämaata

Sitä minun pitäisi
Tehdä
Ja olla tekemässä

Eikä niin murehtia
sitä näynkö minä liikaa
Vai osaanko olla kyllin
näkymätön

Niin ettei katsota
Minuun
Vaan kättesi
Töihin

Niihin mitä
Sinä Isä
tässä
Maailmassa
teet

(- julkaisua saa jakaa -)
runo kirjoitettu 25.07.2019, Espoossa, My Daily Manna, Kirsi Koskinen, linkki: https://www.facebook.com/KirsiKoskinen.MyDailyManna/ )
Kuvan tekijänoikeuskorvaukset maksettu/Shutterstock 365 päivän tilaus, My Daily Mannan vakiolisenssi nro SSTK-0EBF3-D386


Ei kommentteja: