Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

keskiviikko 26. kesäkuuta 2019

Rauhan Jumala

”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani – sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö.
Johannes 14:27

Jumalan rauha on ymmärrystä ylempää rauhaa, sitä rauhaa olen saanut kokea koko sairauteni ajan.
Jos en olisi tullut tuntemaan Jeesusta, en olisi saanut myöskään kokea tätä rauhaa.
Sillä Raamattu sanoo: maailmassa teillä on ahdistus.
Olisi ahdistavaa elää tällaisessa maailmassa ilman Jeesusta.
Jeesus on voittanut kuoleman ja Jeesuksessa minä saan elää!

sillä kaikki etsivät omaansa eivätkä sitä, mikä on Jeesuksen Kristuksen.
Filippiläisille 2:21

Tällä viikolla juuri tästä on kysymys.
Pride on yhtä kuin Ylpeys. Ylpeydessään ihminen etsii yhteyttä toiseen ihmiseen ja luulee ihmisen olevan kaikki kaikessa ilman Jeesusta.
Pride liike ei etsi Jumalaa vaan samaa mitä Lusifer, olla suurempi kuin Jumala. Ylpeydessään hän joutui heitetyksi pois taivaasta.
Sama kohtalo on pride liikkeellä ja heidän edustajillaan tai heidän puolustajilla.

Jumala rakastaa ihmisiä ja hän etsii kenet hän voisi pelastaa!
Jeesus kuoli kaikkien puolesta ja vetää ihmisiä parannukseen.
Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä kun otat vastaan hänet sydämeesi.

Hän, Jeesus Kristus, on tullut veden ja veren kautta – ei ainoastaan vedessä vaan vedessä ja veressä. Ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus. On kolme todistajaa: Jos hyväksymme ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus vielä suurempi. Tämä on Jumalan todistus: hän on todistanut Pojastaan. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on tämä todistus sisimmässään. Joka ei usko Jumalaa, tekee hänestä valehtelijan, koska hän ei usko todistusta, jonka Jumala on antanut Pojastaan. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.
1. Johannes 5:6‭-‬7‭, ‬9‭-‬12

Elämä Jumalassa on parasta mitä ikinä tiedän.
Tahdon seurata häntä siinä voimassa, jonka hän on minulle antanut.
Laulun sanoin voin sanoa: Jonk on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa....

Ei kommentteja: