Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

perjantai 27. heinäkuuta 2018

Katso, Minä teen uutta!

Jes. 43:19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan

Helsingin Cityseurakunta muuttaa uusiin tiloihin kuun vaihteessa.

Ensimmäinen tilaisuus 5.8.2018 on uusissa tiloissa.
Nyt vielä eli 29.7.2018 on tilaisuus klo 16.00, entisessä paikassa, jossa Seppo Pehkonen puhuu


Ilm. 21:5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet."
21:6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi



On hienoa olla mukana sellaisessa seurakunnassa, jossa on yksi sydän.
Seurakunta on suoja maailmalta.
Olemme itse vahvasti kokeneet seurakunnan merkityksen juuri suojana, jossa puolestamme rukoillaan. Pidämme yhtä ja keskustelemme toistemme kanssa. Solutoiminta alkaa taas elo-syyskuussa ja siellä jokainen voi pienemmässä ryhmässä "harjoitella". Jokainen seurakuntalainen on tärkeä.

Siellä solussa voit löytää lahjasi, joilla palvelet toisia. Sitten viikkojuhlat ovat yhteisen kokemisen ja ylistämisen sekä opetuksen kokoontumisia.

On myös perustettu Yksi Sydän - Seurakunnat yhdessä.

Yksi Sydän



Ei kommentteja: