Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 3. kesäkuuta 2018

Uusi aikakausi alkoi

Jes. 43:19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan

31.5.2018 Muutimme ja se perustuu Jumalalta tulleeseen sanaan: Valmistaudu

Me valmistaudumme ja teemme ratkaisuja oman ymmärryksemme mukaan. Jumala antaa sanoja, kun me kuljemme rukoillen. Sanassaan Hän sanno mm. näin: Jer. 31:9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

Oman ymmärrykseni ja Jumalan kohtaamisen hetkessä tämä päätös syntyi, nyt on oikea aika muuttaa. Päästä lähemmäksi ihmisiä ja olla mukana korjaamassa satoa Jumalan aittoihin.

Jeesus sanoi: Minä tulen pian! Ilm. 22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

Jotenkin tämä aika nyt vaikuttaa juuri sellaiselta, että Jeesuksen saapuminen noutamaan omansa on tosi lähellä. Valmistaudu, kehoitus Taivaan Isältä, joka rakastaa lapsiaan.

Herätys Suomessa on jo alkanut, joten työmiehiä tarvitaan. Pyydän sinuakin, joka luet tätä blogia, rukoile puolestamme, että voisimme olla niitä työmiehiä elovainioilla, jotka saavat korjata satoa!

Omassa voimassa emme jaksa, vaan me tarvitsemme uuden voiman Jumalalta. Hänen apunsa on ensiarvoisen tärkeä ja voitelu sielujen voittamiseen.

1Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä

Ilm. 1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

Ei kommentteja: