Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

tiistai 5. elokuuta 2014

Evankelioimisavain



Joko sinä tunnet Jumalan rakkauden? Ja, että Hänellä on hyvä suunnitelma elämällesi?
Jos kuolisit nyt, niin tiedätkö varmasti meneväsi taivaaseen?

Kerron sinulle mitä Raamatussa tästä sanotaan. Siellä sanotaan, että:
Kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla, ja että synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme. Raamattu sanoo myös, että jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.

Ja sinä olet ”jokainen” eikö totta? Tietysti me kaikki olemme.

Esittely : Olen …, mikä sinun nimesi on?

Rukoilen puolestasi: Herra siunaa … , kiitos että sinulla on hyvä suunnitelma … , elämään. Pyhä Henki kosketa…., nyt! Jeesus tee itsesi todelliseksi…, ja tee työ hänen sydämessään. Jos …, ei ole vastaanottanut Jeesusta Herranaan ja Pelastajanaan, rukoilen, että hän tekee sen nyt.

Kun haluat vastaanottaa sen lahjan, joka Jumalalla on sinulle tänään, niin sano tämä rukous ääneen:

JEESUS TULE SYDÄMEENI. ANNA SYNTINI ANTEEKSI. KIITOS, ETTÄ KUOLIT PUOLESTANI. USKON, ETTÄ NOUSIT YLÖS KUOLLEISTA JA ETTÄ TULET JÄLLEEN TAKAISIN MINUA VARTEN. TÄYTÄ MINUT PYHÄLLÄ HENGELLÄ. ANNA MINULLE HÄTÄ SIELUISTA. JA NÄLKÄ SINUN ASIOITASI KOHTAAN. OLEN NYT PELASTUNUT, OLEN UUDESTISYNTYNYT, OLEN SAANUT ANTEEKSI JA MATKALLA TAIVAASEEN, KOSKA JEESUS ASUU SYDÄMESSÄNI. KIITOS JEESUS!

Kun pyysit Jeesusta sydämeesi ja antamaan sinulle anteeksi, Hän kuuli sinua ja teki sen.
Jumalan palvelijana julistan kaikki sinun syntisi anteeksi annetuksi. Muista aina kääntyä Jumalan puoleen eikä pois Hänestä, sillä Hän rakastaa sinua ja Hänellä on hyvä suunnitelma elämällesi.

**************
Kopioimalla tämän tekstin sinäkin voit alkaa evankelioida ja saat tuloksia helposti ja nopeasti

Ei kommentteja: