Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 16. helmikuuta 2013

Muutos on mahdollisuus



Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Room.10:17


Elämämme muuttuu, kun olemme vastaanottaneet Jeesuksen Kristuksen sydämeemme asumaan. Lisäksi vielä kun tutkimme sydämestämme Raamattua ja annamme mielemme uudistua sanan mukaisesti. Raamattu sanookin selvästi: Mielen uudistuksen kautta! ” Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä. Room. 12:2”

Sana opettaa meitä aivan uudella tavalla, sillä henkemme vastaanottaa sanaa, ollaanhan me ottaneet Jeesuksen sydämeemme – silloin Pyhä Henki on meissä ja opettaa meitä. Ennen, kun emme vielä olleet vastaanottaneet Jeesusta – sana ei päässyt vaikuttamaan meissä samalla tavalla. Mutta nyt Pyhä Henki opettaa meitä! Eikö olekin mahtavaa?

Puhutaan herätyksestä, niin kuin edesmennyt Hilja Aaltonen sanoi: Alkaa herätys, ennen kuin hän menee taivaan kotiin. Ja nyt 13.2.2013 hän siirtyi taivaan kirkkauteen 105 vuotiaana. Herätystä on alkanut liikkua, myös täällä rakkaassa Suomenmaassa. Minäkin näin, niin kuin ilmestyksen tavoin, muutama vuosi sitten Keravalla asuessamme, että tulee Pyhän Hengen ”tsunami” eli valtavan suuri aalto, joka pyyhkii yli koko Suomen.

Profetia 3.3.2007 klo 02.35
Valmistautukaa vastaan ottamaan paljon sieluja. Minä tulen pian, pidä mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
Nyt on aika minun lapsillani laittaa pois kaikki mikä hidastaa matkan tekoa. Sillä riemuvuosi koittaa niille, jotka minua rakastavat ja odottavat.
Sinä lapseni, joka olet kyllästynyt tähän odottamiseen, älä vitkastele tehdä parannusta, siitä missä sinä nyt olet, sillä hetki koittaa ja tulet yllättymään miten kiivas Minä olen.
Tee parannus ja ota vastaan veren peso.


Rukous niille jotka tarvitsevat puhdistusta:

Herra, Sinä joka olet Kaikkivaltias Pyhä Jumala, ota vastaan minut, minä joka olen sangen viheliäinen ihminen, joka olen tehnyt salaa paljon syntiä toisia vastaan, pese minut puhtaaksi, ota minut armoihisi, anna minulle anteeksi kaikki syntini. Ota minut lapseksesi jälleen, puhdista minut. Anna minulle uusi vahva Henki. Kiitos Jeesus verestäsi! Kiitos armostasi ja rakkaudestasi ihmislasta kohtaan. Amen.

Laulun sanat, jotka sain muutama vuosi sitten:
Tämän kansan keskellä, Minä teen paljon ihmetekoja, joka ottaa vastaan Minut.
Tulkaa, tulkaa ottakaa vastaan. Tulkaa ja ottakaa vastaan ihmetekoni.
Tämä kansa, joka ottaa vastaan Minut. Minä ilmestyn parantajana ja vapauttajana.
Tulkaa, tulkaa ottakaa vastaan. Tulkaa ja ottakaa vastaan ihmetekoni.
Minä nostan heikkoja ja rampoja. Minä annan rakkauteni ilmestyä kansani keskellä.
Tulkaa, tulkaa ottakaa vastaan. Tulkaa ja ottakaa vastaan ihmetekoni.

Ilm.7:12-14
"Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


Ilm.15:3-4
”Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."

Ilm.21:27
”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”
Ilm.22:12-14
”Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!”


Profetia, Uskoville!
Valmistaudu, sillä hetki on lähellä. Ota itsesi kaikin voimin irti maallisista himoista, sillä muuten et kestä, kun aika koittaa. Kaikki palaa poroksi ja jos sinä olet kiinnittänyt sydämesi niihin, tulet pettymään. Etkä kestä sitä koetusta, joka on edessäsi. Valmistaudu, hetki on lähellä. Sitten Ilm.3:11 "Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.”
On aika olla tosissaan, nyt uskonleikin aika on ohi. Sinut punnitaan ja olet köykäinen, jos olet kiinnittänyt itsesi maallisiin, ne palavat poroksi.

Hyvä on ylistää Jumalaa

Ei kommentteja: