Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

lauantai 10. marraskuuta 2012

Kaikki kohdallaan

Jeesus kutsuu sinua pelastukseen!
Our God is Greater - Meidän Jumalamme on suurempi

Ilm. 22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

Jumalan valtakunnassa kaikki on kohdallaan tänäkin päivänä. Sillä Jumala ei muutu, Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
Ainoastaan meidän ihmisten tulee muuttua ja laittaa kaikki kohdalleen, sillä Jeesus tulee pian noutamaan omansa taivaan kotiin.
Ilm. 22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Tulee palkanmaksun päivä. Kaikki on laitettu kirjoihin ja kansiin, mitä olemme tehneet joko hyvää tai pahaa.
Ilm.22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.Ilm.22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ilm.22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Jos kuolisit nyt, niin tiedätkö varmasti meneväsi taivaaseen?
Kerron sinulle mitä Raamatussa tästä sanotaan. Siellä sanotaan, että: Kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla, ja että synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme. Raamattu sanoo myös, että jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.

Jos haluat vastaanottaa sen lahjan, joka Jumalalla on sinulle tänään, niin sano tämä rukous ääneen: JEESUS TULE SYDÄMEENI. ANNA SYNTINI ANTEEKSI. KIITOS, ETTÄ KUOLIT PUOLESTANI. USKON, ETTÄ NOUSIT YLÖS KUOLLEISTA JA ETTÄ TULET JÄLLEEN TAKAISIN MINUA VARTEN. TÄYTÄ MINUT PYHÄLLÄ HENGELLÄ. ANNA MINULLE HÄTÄ SIELUISTA. JA NÄLKÄ SINUN ASIOITASI KOHTAAN. OLEN NYT PELASTUNUT, OLEN UUDESTISYNTYNYT, OLEN SAANUT ANTEEKSI JA MATKALLA TAIVAASEEN, KOSKA JEESUS ASUU SYDÄMESSÄNI. KIITOS JEESUS!

Kun pyysit Jeesusta sydämeesi ja antamaan sinulle anteeksi, Hän kuuli sinua ja teki sen. Jumalan palvelijana julistan kaikki sinun syntisi anteeksi annetuksi. Muista aina kääntyä Jumalan puoleen eikä pois Hänestä, sillä Hän rakastaa sinua ja Hänellä on hyvä suunnitelma elämällesi.

Nyt kun olet vastaanottanut Jeesuksen elämääsi - olet matkalla taivaaseen ja sinun asiasi ovat kunnossa. Saat olla täysin varma siitä, että Jeesus tulee noutamaan sinut taivaan kotiin.


Kol. 1:19-29 19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
21 Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
22 Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
23 jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.
24 Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, ja mikä vielä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta,
25 jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armotalouden mukaan, joka minulle on annettu teitä varten, täydellisesti julistaakseni Jumalan sanan,
26 sen salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä,
27 joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.
28 Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa.
29 Sitä varten minä vaivaa näenkin, taistellen hänen vaikutuksensa mukaan, joka minussa voimallisesti vaikuttaa.


Ole siunattu Jeesuksen ristinkuoleman tähden, sillä hän pelasti sinut synnin ja kuoleman vallasta.

2. Tim. 1:10 mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta, joka kukisti kuoleman ja toi valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin kautta,

Tule ensi viikolla Tulikonferenssiin Autotalolle Helsinkiin!
Katso linkki yllä.

Tuli Konferenssi Helsinki

Corey Erman – Istanbul Turkki

15.-17.11. To-La

Evankeliointi klo 16:00 (To-Pe)
Kokoukset To & Pe klo 18:00

La klo 12:00 & 17:00

Tomi & Reetta Lehto

Jussi Korvajärvi, Heimo Tiihonen ylistyksessä. Mukana Vantaa International Christian Fellowship. Tilaisuudet To-La Kampin Autotalolla.


Seurakunnan tilaisuudet

Sunday Worship Service 9.30 am (in English)

Sunnuntai Jumalanpalvelus klo 12.00 (suomeksi)

Glo Hotelli, Sello, Leppävaarantie 1, 9 krs


O Happy Day - Bethel Kim Walker Smith.mpg

Chris Tomlin - Lord I Need You

Ei kommentteja: