Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 11. syyskuuta 2022

45 vuotta uskossa Jeesukseen

Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Tänään 11.9.2022 on 45 vuotta siitä, kun sain vastaanottaa Jeesuksen elämäni Herraksi ja Vapahtajaksi ja Pelastajaksi.
Elämäni muuttui täysin, Jeesus tuli sydämeeni asumaan...

Jeesuksessa minulla on täysi rauha kaiken kaaoksenkin keskellä. Elämäni on iankaikkisen Jumalan hellässä kädessä, hän ohjaa elämääni. On täysin turvallista vaeltaa hänen kanssaan.....

Room. 5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo

Voin suositella sinullekin tätä valintaa: Usko Jeesuksen sanat ja anna sovittaa syntisi, sillä Jeesus kuoli Golgatan ristillä kaikkien ihmisten puolesta. Ja uskoen tämän Jeesus haluaa pelastaa sinut!

Joh.14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
14:18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
14:19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.

Tässä Marko Selkomaan todistus uskoon tulosta ja vähän elämän kertomusta

Tunsin Markon uudistuttuani uskossa, kun liityin Varkauden Helluntaiseurakuntaan 1990

Aikaisemmin olin uskoon tultuani liittynyt Varkauden Vapaaseurakuntaan.

Ei kommentteja: