Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

sunnuntai 24. lokakuuta 2021

Nyt on pelastuksen päivä!

2Kor. 6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä

Hebr. 3:13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;

Päivä pimenee totaalisesti, oletko vielä pelastumaton?
Nyt on aika sanoa:

Tule Herra Jeesus Kristus , annan elämäni sinulle.
Anna minulle, minun syntini anteeksi ja auta minua tässä pimenevässä maailman ajassa. Kiitos Jeesus, että kuolit minun puolestani! Täytä minut Pyhällä Hengellä!

Sillä nyt on pelastuksen päivä! Katso nyt on otollinen aika ottaa vastaan Jeesus sydämeesi.

Joh. 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä

Ei kommentteja: