Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

maanantai 5. lokakuuta 2020

Profeetallinen ylistysilta, Helsingissä

PROFEETALLINEN YLISTYSILTA 10.10 lauantaina klo 18- Annankatu 7, Helsinki Aloitetaan opetuksella Daavidin avaimesta (materiaalia saa mukaan) ja jatketaan profeetallisella ylistyksellä. Tervetuloa palvomaan Kuningasten Kuningasta 👑🔥❤️ Illasta vastaa: Johanna Tunturipuro ja Ekklesia-yhteys "Minä panen Daavidin huoneen avaimen hänen olalleen. Kun hän avaa, ei kukaan sulje, kun hän sulkee, ei kukaan avaa." Jesaja 22:22 "Tämän jälkeen minä näin: taivaassa oli ovi avoinna. Ääni, jonka olin aiemmin kuullut puhuvan minulle kuin pasuuna, sanoi: ”Nouse tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva.” Siinä samassa olin Hengessä." Ilmestyskirja 4:1‭-‬2

Ei kommentteja: