Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

torstai 15. elokuuta 2019

Muistatko elää tätä päivää?


15.8.2019 KLO 12:33 KOLUMNIT Sari Tanus

"Oletko sinä muistanut iloita terveydestäsi, siitä terveyden määrästä, mikä sinulla on? Oletko muistanut huolehtia terveydestäsi – liikkua, levätä, syödä terveellisesti, tavata tuttavia, käyttää sinulle määrättyjä lääkkeitä ohjeiden mukaan ja käydä kontrolleissa ja seulonnoissa suositusten mukaisesti? Taitaa useimmilla meistä olla tässä ainakin jossain määrin parantamisen varaa."


Yllä oleva linkki menee Sari Tanuksen Blogille.

Aihe on paljon puhuva tänä aikana, jolloin kukaan ei voi sanoa, että tuo aihe ei koske minua. Se on vain toisille...mutta se on niin yleinen tänä päivänä.

Mutta toinen asia: Oletko kiinnittänyt katseesi Jeesukseen? Oletko antanut elämäsi hallintavallan Jeesukselle? Vain hänellä on iankaikkisen elämän avaimet.
Ainoastaan Jeesus on tie tai ovi Isän luo. Siis taivaallisen Isän.

Muistatko elää tätä päivää niin täysillä kuin vain voi? Jeesuksessa se on mahdollista, hän antaa sinulle rauhan. Niinkuin hän sanoo seuraavassa Raamatun sanassa:
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.



Tämän rauhan olen saanut kokea omassa elämässäni nämä vuodet kun diaknoosina oli Keuhkosyöpä ( Adenokarsinooma) 2015. Jeesuksessa elän en ainoastaan minä, vaan kaikki, jotka ovat ottaneet Jeesuksen sydämeensä. Hän antaa rauhan - yliluonnollisen rauhan!

Minulle Jeesus merkitsee kaikkea! Ilman Jeesusta, minulla ei olisi mitään. Hän antaa voiman elää normaalia elämää perheeni kanssa. Voin siis suositella kaikille Jeesusta elämän Herraksi ja Vapahtajaksi!


Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."



Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.


Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.


Ja nyt viimeisin kontrollikäynti oli Kesäkuussa jolloin Röntgenlääkärin lausunnossa oli: Hennompana näkyy kuin ennen.
Olen julistanut itse samoin kuin Evankelista Claus Möller julisti myös, että Jeesus on jo parantanut minut! Jesaja 53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.


Meidät on jo parannettu Jeesuksen haavojen kautta. Jeesus kantoi sairautemme, syntimme ja kahleemme. Meidät on siten jo pelastettu, parannettu ja vapautettu. Mutta, meidän on otettava vastaan tämä pelastus tai parantuminen tai vapautuminen. Tämä on uskon asia.

Uskotko sinä?

Eilen illalla olimme Vuosaaressa evankeliumia jakamassa ihmisille. Kaikille ei kelvannut tämä Jeesus.
Ei edes halunneet kuulla sanaa. JEESUS
Mutta Jeesuksessa meillä on jo iankaikkinen elämä, kun vain vastaanotamme hänet omaan elämäämme, uskomalla häneen ja tunnustamalla syntimme hänelle. Jeesus haluaa antaa meille meidän synnit anteeksi, koska Jeesus on jo kantanut meidän syntitaakkamme Golgatan keskimmäiselle ristille.
Sinne Jeesus kantoi myös meidän sairautemme!
Jeesus mursi myös kaikki meidän kahleemme!

Jeesuksessa meillä on vapaus!

Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen


Kuuntele myös tuo edellinen päivitys: Mikko Eräkangas puhuu Cityseurakunnassa

Ei kommentteja: