Kari Kärkkäinen

Kari Kärkkäinen
Pyhän Hengen tuli syttyköön

maanantai 28. joulukuuta 2015

Uuden edessä

Vuosi on kohta vaihtumassa ja entinen jäämässä auttamattomasti muistojen joukkoon.
Millainen tämä vuosi on ollut?
Vaiherikas ja erilainen kuin muut vuodet menneisyydessä...

Koettelemuksia riittää ja on erilaisia päiviä, joiden kautta saamme kokea: Jumala on kanssamme!

Hänhän on luvannut olla kanssamme, kun kuljemme rukoillen.

Miten sinun vuotesi on mennyt? Oletko tyytyväinen elämääsi?

Tämän vuoden aikana olen itse joutunut kokemaan terveydellisiä ongelmia. Mutta kaikessa siinä hän, Jeesus Kristus on ollut lähellä. Olen kokenut näinä päivinä syvää, ennenkokematonta rauhaa.
Niin kuin hän sanassaan sanookin: Rauhan minä annan teille, minun rauhani. En minä anna teille niin kuin maailma antaa, älköön teidän sydämenne olko levoton.
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Olen kiitollinen jokaisesta esirukoilijasta, joka on rukoillut puolestani, kiitos sinulle!

Toivonkin edelleen, että muistat minua ja perhettäni rukoillen. Rukous auttaa meitä pysymään oikealla tiellä.
Neh.8:10.....Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne.

Tutkimuksia jatketaan 30.12.2015 ja ensi vuoden puolella tietää miten jatkuu. Jes. 53:5
mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.


Saan luottaa Jumalan huolenpitoon, hän Jeesus - on jo kantanut kaikki Golgatan keskimmäisellä ristillä ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan ja ojentautuminen sen mukaan mikä ei vielä näy.

Ei kommentteja: